Skocz do zawartości



Zdjęcie
Audio

[Vladi] M



  • Zaloguj się
21 odpowiedzi na ten temat

#1 Vladi

  • Vladi
    5000+
  • Postów: 5261
  • Dołączył: 15.02.2013

Napisany 19.02.2018 - 21:08

Udało mi się coś w swoim tempie skończyć. Ten numer zrobiłem prawie cały w sierpniu, ale czegoś brakowało. Wczoraj napatoczyłem się na stronkę z darmowymi liniami wokalnymi i bęc.... trochę cięcia, transpozycji etc i udało się od razu zamknąć.
Miłego słuchania, jak zwykle dziękuję za wszystkie komentarze.

ps. trochę cicho się wyrenderowało bo nie kompresowałem jak parówkę, także podkręćcie odbiorniki

[plik: http://soundcloud.com/vlodi/m-1]

https://soundcloud.com/vlodi/m-1

Ten post był edytowany przez Vladi dnia: 19.02.2018 - 21:26

  • scypio, sever, Sarmata i 1 inny lubią to
"Use the Fork, Luke..."
http://soundcloud.com/vlodi

#2 Raider

  • Raider
    Gawędziarz
  • Postów: 6017
  • Dołączył: 04.03.2012
  • z:Wrocław

Napisany 19.02.2018 - 21:18

Bardzo miło się słuchało - relaksujące.


  • Vladi lubi to
"polityczna poprawność, dżuma naszych czasów"
Waldemar Łysiak

#3 Vladi

  • Vladi
    5000+
  • Postów: 5261
  • Dołączył: 15.02.2013

Napisany 20.02.2018 - 00:56

Dziękuję Ci Raiderze z koment:)

 

Ktoś jeszcze się odważy? 


Ten post był edytowany przez Vladi dnia: 20.02.2018 - 00:59

"Use the Fork, Luke..."
http://soundcloud.com/vlodi

#4 4Asy

  • 4Asy
    Gaduła
  • Postów: 95
  • Dołączył: 25.01.2018

Napisany 20.02.2018 - 02:41

Ja się odważę. Bardzo fajny klimacik, wyprodukowane super- sam chciałbym coś takiego zrobić. Podoba mi się i tyle.


  • Vladi lubi to

#5 noobgitary

  • noobgitary
    Stary wyjadacz
  • Postów: 986
  • Dołączył: 04.10.2015
  • z:3city

Napisany 20.02.2018 - 11:34

graty... fajnie zrobione, mi basu trochę brakuje, ale może to wina słuchawek...


  • Vladi lubi to

#6 delaa

  • delaa
    Weteran
  • Postów: 2498
  • Dołączył: 28.02.2015
  • z:EPPL

Napisany 20.02.2018 - 11:38

Wczoraj napatoczyłem się na stronkę z darmowymi liniami wokalnymi i bęc.... trochę cięcia, transpozycji etc i udało się od razu zamknąć.

Jestem w ciężkim szoku że tak można - niesamowite ;-)

Spoko wyszło.

Dzwięki nie moje ale megaszacun!

Pozdr.


  • Vladi lubi to
"W heavy metalu nie chodzi o to żeby było poprawnie, chodzi o to żeby były eksplozje, lasery i gołe dziwki..." [kilgore.trout]
YOUTUBE: DeLaa Fargis
Other stuff:https://soundcloud.c...elaa-2/sets/one http://www.facebook.com/delaafargis

#7 Vladi

  • Vladi
    5000+
  • Postów: 5261
  • Dołączył: 15.02.2013

Napisany 20.02.2018 - 12:48

Dziękuję za komentarze!

 

Noob,

z tym basem zawsze mam problem. Mam monitory KRK poprzednią generację, gdzie tylko wysokie są regulowane. Poza tym, że słyną z podbicia basu lekkiego to niestety stoją tak, że mi dudni bas w pokoju i mam problem z wyczuciem. Na moich słuchawka studyjnych słychać niby bas, ale może być może za bardzo wyciąłem pasmo w okolicach 100 - 120 Hz, które robiło całe dudnienie. Będę zmieniał pokój gitarowy w domu to zadbam o ustawienie i wystrój akustyczny:) może miksy będę lepsze:).

 

Dalaa,

można można. Też się zdziwiłem, ale zobaczyłem w niedzielę na Soundcloudzie gostka, który miał to w opisie i się zainteresowałem. Są dość duże restrykcje w "termsach", także dobrze przeczytać to uważnie. Trzeba wymieniać skąd są, nie można na płatnych wrzucać (bandcamp, spotify etc.) i ogólnie non profit, nie można bez zgody imienia wokalistki podawać itd. ... 

Niestety nie ma tego dużo, część jest płatna. W kategorii Rock jest tylko jakieś miauczenie balladowe także szału nie ma. Wokale też są źle nagrane, duże skoki w głośności, trzeba kompresować i podbijać. Pierwszy raz miskowałem wokale w życiu i trochę z tym pitolenia, żeby siedziało w miksie. 

 

Pewnie trudno w to uwierzyć, ale najlepsze jest to, że miałem praktyczne cały numer zrobiony i rzeźbiłem na gicie i elektroniką coś, żeby refreny uzupełnić i na zwrotki coś. Niestety ciężko szło i nie byłem zadowolony. np solo, które jest to pozostawiona jedna z takich wstawek. Siedziała mi ta progresja i fajnie wyszedł wielogłos na ebow w refrenie, ale numer nie miał motywu przewodniego. Ściągnąłem z pięć ścieżek i po kolei próbowałem coś na szybko docinać i wklejać.  Ta na początku też nie siedziała, ale powycinałem fragmenty, które pasowały i już. Tam w sumie tylko 25 sekund ścieżki z wokalem laski było. Do tego była jakaś audycja radiowa, gdzie koleś czytał wiersz:) i też przypasiło - laskę na refreny i przeszkadzajki, kolesia z radio na zwrotki. 

 

Powiem, że to niesamowite ile byle wokal (ten soute nie brzmiał jakoś szczególnie, ani melodia też nie powalała) robi dla kompozycji. Żałuję, że nie mam głosu. Daje to niesamowite możliwości.


Ten post był edytowany przez Vladi dnia: 20.02.2018 - 12:51

  • scypio lubi to
"Use the Fork, Luke..."
http://soundcloud.com/vlodi

#8 Televisaur

  • Televisaur
    Gaduła
  • Postów: 476
  • Dołączył: 05.12.2012

Napisany 20.02.2018 - 18:55

a widzisz kolego, mam podobne przemyślenia, numer z wokalem to jednak całkiem inna bajka

a ja pół życia pitolę bez głosów, a tu idąc Twoim tropem można pożyczyć coś w internetach, genialny pomysł...

a stworek fajny, klimatyczny, jest ok


  • Vladi lubi to

#9 Vladi

  • Vladi
    5000+
  • Postów: 5261
  • Dołączył: 15.02.2013

Napisany 20.02.2018 - 22:10

Dziękuję Televisaurze za odsłuch i komentarz. Trzymam kciuki za twoje kompozycje (z wokalem?), których jestem fanem.  


"Use the Fork, Luke..."
http://soundcloud.com/vlodi

#10 smerfciamajda

  • smerfciamajda
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 5573
  • Dołączył: 31.01.2012
  • z:internetu

Napisany 21.02.2018 - 07:18

Fajnie wyszło, ciekawy pomysł, fajne te wokale, fajna gitara ale - coś mi nie siedzi basen i bębny tez mi jakoś nie pasują. Ale to nie mój klimat taka muza. Generalnie jestem na TAK, przechodzisz do kolejnego etapu!




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Vladi lubi to

Mam: gitarę elektryczną podłączoną kablem do małego wzmacniacza cyfrowego. 

Nie mam: umiejętności


#11 Vladi

  • Vladi
    5000+
  • Postów: 5261
  • Dołączył: 15.02.2013

Napisany 21.02.2018 - 09:34

Dzięki Smerf za koment!
"Use the Fork, Luke..."
http://soundcloud.com/vlodi

#12 mitol

  • mitol
    Stary wyjadacz
  • Postów: 900
  • Dołączył: 10.03.2012
  • z:Mielca

Napisany 22.02.2018 - 13:35

Lubię twój styl. Fajnie się to zgrało. Jak już zostanę rentierem z dużą ilością pieniędzy i wolnego czasu może coś zrobimy razem :)


  • Vladi lubi to

#13 Vladi

  • Vladi
    5000+
  • Postów: 5261
  • Dołączył: 15.02.2013

Napisany 22.02.2018 - 15:13

:) dzięki. Ja chętnie.
Nie czekaj na rentierstwo, szkoda życia:)
"Use the Fork, Luke..."
http://soundcloud.com/vlodi

#14 sever

  • sever
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 5748
  • Dołączył: 30.03.2012

Napisany 24.02.2018 - 10:03

Qwa, ale to jest świetny numer, nie wiem, ale jakoś wcześniej przeoczyłem. Super! Kontynuuj!

Zaraz, Ty ten wokal z netu wziąłeś? To nie jest zaprzyjaźniona wokalistka? Zazdroszczę takiej umiejętności nagrywania. Ja Ci mogę pośpiewać, dograć gitarkę też jak trzeba. Zróbmy razem płytę, ale Ty to nagrasz :D


Ten post był edytowany przez sever dnia: 24.02.2018 - 10:08

  • Vladi lubi to

#15 Vladi

  • Vladi
    5000+
  • Postów: 5261
  • Dołączył: 15.02.2013

Napisany 24.02.2018 - 13:02

Dziękuję za komplement, ale chyba jest trochę na wyrost Koledzy na forum na prawdę pro rzeczy kręcą. Grać nie umiem porządnie, miksować też ale dzięki kręci mnie raczej bardziej kompozycja i produkcja muzyki: aranże, brzmienia, układ utworu etc

Tak, wokale są z netu, tak na szybko, w parę godzin z miksem całości i poprawkami baboli wstawiłem. ścieżki z muzą były nagrane przeze mnie pół roku temu.

No ja na każdą współpracę muzyczną jestem otwarty. jeśli tylko będzie żarło to nie ma nic fajniejszego niż wspólne muzykowanie.

Ten post był edytowany przez Vladi dnia: 24.02.2018 - 13:12

"Use the Fork, Luke..."
http://soundcloud.com/vlodi

#16 TTU

  • TTU
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 4746
  • Dołączył: 30.01.2012
  • z:Wrocław

Napisany 24.02.2018 - 13:28

Kolejne Twoje nagranie z klimatem i nastrojem, wszystko co wrzucasz nadawałoby sie jako muzyczny podkład do filmów (filmików). Możnaby sie czepiać szczegółów, ale to drugorzędne, zwłaszcza gdy rzecz zrobiona została szybko. A wgranie cudzych wokali to już jest zadziwiające jest - dokąd zmierza ten Świat :o.


  • Vladi lubi to

#17 Vladi

  • Vladi
    5000+
  • Postów: 5261
  • Dołączył: 15.02.2013

Napisany 24.02.2018 - 13:40

Dzięki TTU
E tam, dla mnie to były zwykłe sample, równie dobrze to mogła być trąbka. Czym to się różni od dostępnych od wielu lat sample packow z instrumentami, wokalami i loopami? Wiele gatunków jak np hip hop, czy elektronika dużo z takich rzeczy korzysta.

Ten post był edytowany przez Vladi dnia: 24.02.2018 - 14:09

"Use the Fork, Luke..."
http://soundcloud.com/vlodi

#18 greg87

  • greg87
    Gaduła
  • Postów: 151
  • Dołączył: 27.04.2012

Napisany 1.03.2018 - 13:50

Tez ostatnio odkrylem ta stronke z wokalami i fajna sprawa... Mam w planach zrobic sobie taki eksperyment ale raczej w ramach treningu itd. Fajnie Ci wyszlo i aczkolwiek sprawa brzmienia to wiadomo... sprawa gustu ale ta perkusja brzmi naprawde mizernie i... tanio :) Jakiego vst do garow uzywasz? 


  • Vladi lubi to

#19 Vladi

  • Vladi
    5000+
  • Postów: 5261
  • Dołączył: 15.02.2013

Napisany 1.03.2018 - 14:33

Dzięki za koment.
No tak brzmienia to kwestia własnych preferencji. Inna sprawa, że na pewno utraciłem dystans do tego naganiania, bo „zbyt dużo razy” go słuchałem i mi siedzi wszystko, ale znam ten mechanizm ;)

Używam addictive drums. Świetny jest. Zawsze wyklejam gotowe ścieżki i nigdy nic nie obrabiam. Tu tez to wstawiłem pierwsze z brzegu i żeby coś grało i może się zbyt szybko przyzwyczaiłem.
Posłuchaj kolejny numer na soundcloudzie. H9, też zero obróbki z mojej strony a swietnie gra addictive, wiele osób chwaliło perkę w tym numerze. IMHO dobry soft.
  • greg87 lubi to
"Use the Fork, Luke..."
http://soundcloud.com/vlodi

#20 greg87

  • greg87
    Gaduła
  • Postów: 151
  • Dołączył: 27.04.2012

Napisany 1.03.2018 - 19:46

No ja akurat uzywam EzDrummer 2 od Toontracka z bibliotekami Made Of Metal i Progressive Foundry i poki co nie wyobrazam sobie innego softu, ale nad Addictive tez sie kiedys zastanawialem... utworu poslucham!



#21 kenziner

  • kenziner
    Weteran
  • Postów: 1540
  • Dołączył: 15.04.2012
  • z:GD

Napisany 22.03.2018 - 23:22

Przyjemnie buja.

Like it.!

 

Masz numer do wokalistki?

Słysze głęboki potencjał :P



#22 Vladi

  • Vladi
    5000+
  • Postów: 5261
  • Dołączył: 15.02.2013

Napisany 23.03.2018 - 07:57

Dzięki.

Zgodnie z polityką tamtej strony nie mogę podać nawet jej nazwiska bez ich zgody więc... :) tak to oczywiście bym dał:)
"Use the Fork, Luke..."
http://soundcloud.com/vlodi





Also tagged with one or more of these keywords: audio

0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników