Skocz do zawartości



Zdjęcie

Ostatnio widziane filmy


  • Zaloguj się
3412 odpowiedzi na ten temat

#1 sharent

  • sharent
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 3675
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Poznań

Napisany 31.01.2012 - 13:59

Gdyby ktoś przegapił - jest już nowy odcinek Spartacusa ! jeeeeee!

#2 Myxu

  • Myxu
    The Fracture
  • Postów: 6549
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Warszawa

Napisany 31.01.2012 - 14:44

Ja ze swojej strony polecam Dogville Triera, jeszcze nie dooglądałem do końca, ale dla wielbicieli ambitnego kina (teatru?) będzie świetne ;)
No talent, no musical ability... No musical training required...
The Fracture (band)

#3 klamot18

  • klamot18
    Weteran
  • Postów: 2611
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Borki Lipki

Napisany 31.01.2012 - 14:47

Jakiś czas temu na TVN leciał film ze Statham'em, wyjątkowo nie był łysy a miał długie włosy.
Przewijał się motyw z szachami, generalnie chodziło o jakieś porachunki między bosami.
Pamięta ktoś tytuł?
Spectator mode

#4 edd

  • edd
    Weteran
  • Postów: 1769
  • Dołączył: 30.01.2012

Napisany 31.01.2012 - 15:08

Ja ostatnio widziałem "Krolowie Dogtown" i spodobał mi się. Film jest o początkach skateboardingu i chociaż może temat nie dla wszystkich ciekawy to w ciekawy sposób podany. Do tego niezła ścieżka dźwiękowa. Można się pośmiać a i zobaczyć co komercja może z ludźmi zrobić ;)

#5 Kwik

  • Kwik
    Ghost of a Navigator!
  • Postów: 9182
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Czerwińska

Napisany 31.01.2012 - 15:09

Klamot może chodzi o Revolver? Osobiście go nie widziałem, ale zaciekawiłeś mnie nie-łysym Stathamem i zacząłem grzebać. Zobacz fotki. Wszystko się zgadza ;) Są włosy na głowie, są giwery, panienki i gra w szachy.
Jestem wredny i zmęczony. Jem drut kolczasty i sikam napalmem.

#6 klamot18

  • klamot18
    Weteran
  • Postów: 2611
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Borki Lipki

Napisany 31.01.2012 - 15:20

Dokładnie o ten film mi chodziło, nie widziałem początku i później mi było ciężko to oglądać.
Nie mniej jednak polecam za względu chociaż by na reżysera
Spectator mode

#7 Q-bak

  • Q-bak
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 5440
  • Dołączył: 29.01.2012

Napisany 31.01.2012 - 16:06

Sharent, to był mój temat na pigmeju ! ;)

#8 sharent

  • sharent
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 3675
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Poznań

Napisany 31.01.2012 - 16:26

Zamiast prawić mi zarzuty, podziękowałbyś mi, że kontynuuję twoją spuściznę ;)

#9 Zuk224

  • Zuk224
    Gaduła
  • Postów: 346
  • Dołączył: 29.01.2012

Napisany 31.01.2012 - 17:13

Nie mów nikomu - urzekł mnie. Niezła fabuła, klimat też jakiś jest. Całkiem fajnie się ogląda. Ci co wcześniej czytali książkę, narzekają, że słaby, ale zawsze tak jest. Mogę polecić. Nada sie do oglądania z dziewczyną, a i facet nie bedzie sie nudził.

Wolf Creek - Nienajgorsze, dupy nie urywa. Fabularnie stoi jak cie mogę, ok. Aż nie wiem co o nim wiecej napisać. Może tak:
Standardowo w tego typu filmach, razi babska głupota. Zdrowy rozsądek widzowi podpowiada, by postępować zgodnie z instynktem (jak ktoś chciał nas zabić, a mu sie nie udało, to my mając okazje sie zrewanżować, ćwiartujemy gościa), no ale to nie życie :) to film. Kilka drobnych niedociągnięć (w sumie dwa).

Generalnie horrory są u mnie na pierwszym miejscu, toteż trochę ich widziałem i Wolf Creek na tle innych wypada gdzieś pośrodku, co by znaczyło, że jest przeciętny. Obiektywnie film oceniam na 6/10, czyli można jeszcze obejżeć

Dead End- film jest nieźle motyla nogaed up. Ale to dobry film, już pisze dlaczego. Pozornie głupiutki, bo w sumie taki jest, ale nieźle sie wkręca. Taki horror, że aż komedia i w sumie nie jestem do końca przekonany czy to mnie drażni, czy pieści. We mnie powodował ciekawość, całkiem nieźle utrzymywał w napięciu, jakiś klimat też było czuć. Nie należy się po nim spodziewać ani typowego horroru, ani tym bardziej komedii. Można powiedzieć, groteskowy. Myśle, że warto było go obejrzeć.

gruz 200 - Dobry, w dosłownym tego słowa znaczeniu. ma klimat, no i jest fabuła. polecam

triangle - Niezły film. Żeby nie powiedzieć dobry. motyw fabularny inny niż zwykle, zostawia widzowi pewne pole do interpretacji filmu, co jest moim zdaniem pozytywne. polecam

#10 Q-bak

  • Q-bak
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 5440
  • Dołączył: 29.01.2012

Napisany 31.01.2012 - 22:18

A niech mi ktos powie o takich dwoch filmach - Kaznodzieja z karabinem i.... kurde zapomnialem, taki western, gdzie ziomek ktory jest legenda swoich czasow zaszywa sie w jakies dziurze, zeby na starosc wyruszyc w wyprawe podczas ktorej znajduje ziomka, ktory okradl innych i ktory chce sie z nim lupem podzielic jesli ten pomoze mu uciec. Calkiem fajnie na trailerach oba te filmy wygladaly :D

#11 HalfBlack

  • HalfBlack
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 4520
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Oceanu Wolnego Czasu

Napisany 31.01.2012 - 23:04

MirrorMask - film Neila Gaimana. Nie jest to szczyt jego możliwości, ale całkiem fajny bajkowo-surrealistyczny klimat zrobił. Polecam.

Synechdoche, New York - trudna, ciężka w odbiorze rzecz. Nie tyle treściowo, co w formie, która odrobinę męczy. Warto jednak przebrnąć przez to, bo jest cholernie bogaty symbolicznie i wprost.

Underworld: Awakining - Kate Beckinsale. 'Nuff said.

Rise of the Planet of the Apes - przyjemnie się oglądało ten reboot. Oryginalny na swój sposób, trzyma w zaciekawieniu.

The Inbetweeners - Taki brytyjski "Eurotrip". Bardziej brytyjski, niż "Eurotrip". I jest to jednocześnie wada, jak i zaleta. Polecam.

Apollo 18 - Omijać szerokim łukiem.


Miejsce w grafiku na kolejną porcję filmów... kontynuuję 99 Mindmotyla noga movies challenge ;)

EDIT: Mindmotyla noga? Bez jaj, panowie...

Ten post był edytowany przez halfblack dnia: 31.01.2012 - 23:07

Gibson "11" BFG || Dimarzio X2N + Gibson P-90

Tone Port UX-1


#12 Michalus59

  • Michalus59
    Gaduła
  • Postów: 312
  • Dołączył: 31.01.2012

Napisany 1.02.2012 - 18:28

Nie tak znowu ostatnio obejrzałem "Czarnego Łabędzia". Generalnie film trzyma w napięciu od początku (no prawie) do końca. Niesamowita końcówka w której "urywa się" film bardzo przypadła mi do gustu - taki moment w którym sam proponujesz zakończenie historii.

P.S. Jak Natalie Portman to robi że jest taka mała? :D

#13 pitermallory

  • pitermallory
    Gaduła
  • Postów: 166
  • Dołączył: 01.02.2012

Napisany 1.02.2012 - 20:06

Mnie się spodobało krwawe kino klasy B i hołdy dla tego kina. A więc

Grindhouse: Death Proof. (Q.Tarantino) - film to hołd dla klasy B i muscle carów (nie wiem czy dobrze odmieniłem)

Hell Ride (Q. Tarantino, L. Bischop) - pełna spalin i kurzu opowieść o zemście. Stają naprzeciwko siebie dwa gangi motocyklowe: The Victors i The 666ers. Motocykle, proste drogi i ładne dziewczyny. (troche z recenzji filmu, trochę od siebie)

Maczeta (R. Rodriguez) - Zemsta najlepiej smakuje na zimno. Dla tych którzy lubią takie kino. (kto oglądał ten wie).

#14 acoustic

  • acoustic
    Gaduła
  • Postów: 277
  • Dołączył: 30.01.2012
  • z:północnego Mazowsza

Napisany 2.02.2012 - 19:32

Apropos wyżej wymienionego Stathama. Widziałem niedawno film Rogue Assassin(PL Samotnik) wg mnie dobry film akcji z zaskakującym zakończeniem, gra tam również Jet Li:)
Les Paul forever!

#15 fabber

  • fabber
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 4107
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Sieradz

Napisany 3.02.2012 - 07:44

Nie tak znowu ostatnio obejrzałem "Czarnego Łabędzia". Generalnie film trzyma w napięciu od początku (no prawie) do końca. Niesamowita końcówka w której "urywa się" film bardzo przypadła mi do gustu - taki moment w którym sam proponujesz zakończenie historii.

P.S. Jak Natalie Portman to robi że jest taka mała? ;)

W napięciu? Potwornie znudził mnie ten film jak i Natalie Portman która przez prawie dwie godziny miała taką samą cierpiącą minę.
Nie podobał mi się.

Polecę za to polski "Zero" w reżyserii Pawła Borowskiego. Kawał dobrego kina.

Wysyłane z mojej Nokii 5110 za pomocą Tapatalk

 


#16 pienio_i_wiele

  • pienio_i_wiele
    Gaduła
  • Postów: 52
  • Dołączył: 01.02.2012
  • z:Rzeszów

Napisany 3.02.2012 - 08:46

Ja oglądalem ostatnio Rzez - Polanskiego... nie jest to film akcji, dla mnie flaki z olejem.

www.tomekstezalski.pl

Muzyka jest jak seks - ma nieść przyjemność.
 


#17 fabber

  • fabber
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 4107
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Sieradz

Napisany 13.02.2012 - 08:57

Dodaj obrazek

http://www.filmweb.p...arne-1971-8092#
Ostatnio oglądnięte. Nie miałem pojęcia o istnieniu tego filmu, bardzo polecam, satyra pełną gębą :D

Ten post był edytowany przez fabber dnia: 13.02.2012 - 08:58

Wysyłane z mojej Nokii 5110 za pomocą Tapatalk

 


#18 halfanhour

  • halfanhour
    Gaduła
  • Postów: 390
  • Dołączył: 09.02.2012

Napisany 13.02.2012 - 09:57

"Psy" 1 i 2 i "Nic śmiesznego". Pazura rządzi. Starocie ostatnio tylko oglądam...

#19 Q-bak

  • Q-bak
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 5440
  • Dołączył: 29.01.2012

Napisany 13.02.2012 - 10:01

Fabber, w filmie nie chodzilo o akcje i fajerwerki, tylko o studium zatracenia sie w pasji, ktora nas pochlania. Jako. Taki udal sie swietnie, moim zdaniem

#20 żelo

  • żelo
    Weteran
  • Postów: 1664
  • Dołączył: 30.01.2012
  • z:elo

Napisany 13.02.2012 - 11:13

Bitwa Warszawska 1920

Nie wiem co mnie podkusiło, chyba tylko ciekawość. Ten film jest tak chujowy, że o ja nie mogę.

Z godnych polecenia "Dziewczyna z tatuażem" mimo że oglądałem wersję amerykańską (podobno do szwedzkiej się nie umywa) i książki też nie czytałem.

Natomiast mieszane uczucia mam co do "Book of Eli" (pol. Księga ocalenia) - Dobry temat, fajne klimaty, (Fallout, Mad Max, Stalker czyli moje najulubione) ale wykonanie ainfachowe. Obsada niby niezła ale Oldman jakoś nie wcale nie zachwycił tym razem, Mila Kunis - ładna buzia i to chyba tyle, Denzel by się wybronił gdyby film ogólnie nie był słaby.

#21 Qki

  • Qki
    Stary wyjadacz
  • Postów: 551
  • Dołączył: 04.02.2012

Napisany 13.02.2012 - 11:41

Revolver - tak jak kolega Klamot, natrafiłem na ten film w TV od połowy. Po 5 minutach wyłaczyłem bo nie chciałem sobie psuć zabawy gdy będę go oglądał całego. I się nie zawiodłem. Na prawdę dobry film. Troche inny niż reszta filmów Guya Ritchiego. Co ciekawe - ile osób tyle interpretacji całego filmu.

Moja dziewczyna nagrywa Vloga ze znanymi mordami. https://www.youtube....gi74csPM7QKaSBg

Mucha w piatek!


#22 edd

  • edd
    Weteran
  • Postów: 1769
  • Dołączył: 30.01.2012

Napisany 13.02.2012 - 14:34

Natomiast mieszane uczucia mam co do "Book of Eli" (pol. Księga ocalenia) - Dobry temat, fajne klimaty, (Fallout, Mad Max, Stalker czyli moje najulubione) ale wykonanie ainfachowe. Obsada niby niezła ale Oldman jakoś nie wcale nie zachwycił tym razem, Mila Kunis - ładna buzia i to chyba tyle, Denzel by się wybronił gdyby film ogólnie nie był słaby.

+1
Fabuła świetna, wykonanie lipne. Główny bohater miał jakby naprzyrodzone moce, co jak dla mnie psuło klimat. Szkoda filmu, mogło być dobrze. Zupełnie jak Skyline :D Jeżeli wyłączycie film w chwili porywania głównych bohaterów to film będzie świetny, a jeśli nie... No cóż :D

#23 Intoxicated

  • Intoxicated
    Stary wyjadacz
  • Postów: 672
  • Dołączył: 29.01.2012

Napisany 16.02.2012 - 18:45

Underworld: Awakining - Kate Beckinsale. 'Nuff said.

Jak normalnie się z Tobą zgadzam zawsze co do filmów tak tutaj absolutnie - rzecz gustu, ale imho położyli ten film ludzie tak mocno że po prostu słów brak.
@ up: tru, tru

Ten post był edytowany przez Intoxicated dnia: 16.02.2012 - 18:46


#24 Zuk224

  • Zuk224
    Gaduła
  • Postów: 346
  • Dołączył: 29.01.2012

Napisany 16.02.2012 - 19:46

Savior- Bardzo fajne kino. Inny obraz wojny, która w zasadzie pokazana jest gdzieś z boku, bo film przedstawia ludzki dramat związany z rodzicielstwem, a także macierzyństwem. 8,5/10 dla mnie

Lista Schindlera - Choć wielu ludzi, zaznajomionych dobrze z historią i losami polski z czasów II W.Św, może zbulwersować ukazanie głównego bohatera jako taką wspaniałą postać(co mija sie z rzeczywistością), to jako film, jest bardzo dobrze zrobiony i po prostu "must see". również bardzo dobre kino. Zwłaszcza w nas, polakach, będzie wyzwalać duzo uczuć. Kto nie widział, powinien obejrzeć, bo wstyd nie znać :)

#25 HalfBlack

  • HalfBlack
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 4520
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Oceanu Wolnego Czasu

Napisany 17.02.2012 - 02:02

Underworld: Awakining - Kate Beckinsale. 'Nuff said.

Jak normalnie się z Tobą zgadzam zawsze co do filmów tak tutaj absolutnie - rzecz gustu, ale imho położyli ten film ludzie tak mocno że po prostu słów brak.

Biorąc pod uwagę poprzednie części jedyne na co liczyłem, to Kate Beckinsale w obcisłym stroju - i to było. Że nie było niczego innego, jak na przykład fabuły... no cóż, nie spodziewałem się, żeby się fabuła pojawiła ;) Niskie wymagania, rzadkie rozczarowania.

Gibson "11" BFG || Dimarzio X2N + Gibson P-90

Tone Port UX-1


#26 Kwik

  • Kwik
    Ghost of a Navigator!
  • Postów: 9182
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Czerwińska

Napisany 17.02.2012 - 02:38

Lista Schindlera - Choć wielu ludzi, zaznajomionych dobrze z historią i losami polski z czasów II W.Św, może zbulwersować ukazanie głównego bohatera jako taką wspaniałą postać(co mija sie z rzeczywistością), to jako film, jest bardzo dobrze zrobiony i po prostu "must see". również bardzo dobre kino. Zwłaszcza w nas, polakach, będzie wyzwalać duzo uczuć. Kto nie widział, powinien obejrzeć, bo wstyd nie znać :)

To jest jeden z moich najbardziej ulubionych filmów. Arcydzieło Spielberga moim zdaniem. Tym bardziej, że reżyser ma żydowskie korzenie więc temat był dla niego (tak podejrzewam) bardzo trudny i osobisty. O obsadzie i grze aktorskiej nawet nie ma co pisać bo to klasa sama w sobie. Chociaż jest scena, grana przez Piotra Cyrwusa, która przez "stereotyp" powoduje uśmiech na twarzy. :)

http://youtu.be/VoL-E84mCuc

Ja ostatnio obejrzałem miniserial (2 odcinki) Neverland. Historia opowiada o tym skąd w Nibylandii wzięli się piraci, Indianie, Piotruś Pan i dlaczego Kapitan Hak ma hak zamiast dłoni :) Jakoś nie lubię filmów w których główną rolę grają dzieci (z wyjątkiem Narnii :) ) ale ten mi się bardzo spodobał. Całkiem zgrabny prequel Piotrusia Pana. Fajna postać Jimmy'ego Haka :) 3 godziny mi moment zleciały na tym filmie.
Jestem wredny i zmęczony. Jem drut kolczasty i sikam napalmem.

#27 Zuk224

  • Zuk224
    Gaduła
  • Postów: 346
  • Dołączył: 29.01.2012

Napisany 19.02.2012 - 00:35

Festen - Jak ktoś nawet nie lubi dramatów, to ten mu sie spodoba. Niezła fabuła w oparciu o szokujący temat molestowania seksualnego i pedofilii. Bardzo dobry 8/10

Apocalypse now (czas apokalipsy) - Film z fabułą opartą o "Jądro ciemnosci" Josepha Conrada. Fajne sceny, dobry audio track, fabuła i przekaz też niezłe, tylko film jest za długi, przez co nużący. 3 godziny, dla nie których, mogą być cięzkie do zniesienia, ale jak ktoś jest konsekwentnym widzem, to myśle, że nie pożałuje czasu i obejrzy. jak dla mnie 7/10

#28 sSereq

  • sSereq
    Gaduła
  • Postów: 124
  • Dołączył: 04.02.2012
  • z:Tychy

Napisany 19.02.2012 - 16:34

Ostatnio oglądałem stary dobry "Friday" poraz 99999 raz.
Purpurowe Rzeki 2 - też fajny film, taki jak lubie, czyli w jakimś stopniu nawiązanie do religii.
No i Ace Ventura, kocham wracać do starszych amerykańskich komedii ;)

#29 stary66

  • stary66
    Stary wyjadacz
  • Postów: 1180
  • Dołączył: 02.02.2012
  • z:Szczecin

Napisany 19.02.2012 - 17:10

Dziewczyna z tatuażem (smoka) - wiadomo, już poprzednicy napisali, a ja się podpisuję, że film bardzo dobry. zmusza do uwagi od początku do końca trwania filmu.
Jestem Bogiem - gościu, nieudolny pisarz, w jednym z najbardziej dennych momentów swego życia dostaje przypadkiem "tabletki" na przyspieszenie, poszerzenie i ogólnie - ulepszenie pracy mózgu. No i się zaczyna... całkiem niezły.
In Time - taka hollywoodzka fantastyka dla grzecznych z happy endem. choć fajny jest pomysł przewodni z zarabianiem, wydawaniem i całą resztą na temat czasu.
Cars 2 - Druga część bajki. Podobała mi się równie ja pierwsza. Po prostu OK.
Zookeeper - lubię zwierzaki i lubię głównego aktora. Fajne teksty. Film na niedzielnego, poobiedniego leniwca.
Yogi Bear - typowa baja dla małych dzieci, z pokręconym jak ręcznik po kąpieli misiem Yogi.
Los Numeros - coś jakby "Pół miliona dolarów napiwku", ale w polskiej wersji, choć nie w polskich realiach. Scenografia rodem z "Lejdis", w którym każdy przeciętny Polak ma super-mieszkanie i super-brykę.
Kup teraz - polska, niskobudżetowa komedia z niezłymi skojarzeniami i tekstami.
Ciacho - nieźle porąbana komedia polska.

#30 Karloff

  • Karloff
    Usain Bolt
  • Postów: 8450
  • Dołączył: 31.01.2012
  • z:Derry, Maine

Napisany 20.02.2012 - 00:56

http://i1.kwejk.pl/s....jpg?1329597964 :D

tuned down to: R E T A R D


#31 IC400BK

  • IC400BK
    Stary wyjadacz
  • Postów: 1292
  • Dołączył: 03.02.2012
  • z:Tychy

Napisany 20.02.2012 - 12:01

http://i1.kwejk.pl/s....jpg?1329597964 :D


Na to ja mam przejebane całkiem całkiem :D Ostatni film jak obejrzałem to Take Shelter, polecam http://www.filmweb.p...ter-2011-607536
"Nękany apokaliptycznymi wizjami, młody mąż i ojciec musi odpowiedzieć na pytanie: czy ochronić swoją rodzinę przed zbliżającym się tornadem czy też raczej przed sobą samym."

#32 Karloff

  • Karloff
    Usain Bolt
  • Postów: 8450
  • Dołączył: 31.01.2012
  • z:Derry, Maine

Napisany 20.02.2012 - 12:53

No ja sobie ostatnio odswiezylem American History X :(
Nie jestem rasista ani faszolem i nie chcialbym skonczyc w pierdlu i pigmejem w dupie :P

Ten post był edytowany przez Karloff dnia: 20.02.2012 - 13:08

tuned down to: R E T A R D


#33 Kwik

  • Kwik
    Ghost of a Navigator!
  • Postów: 9182
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Czerwińska

Napisany 20.02.2012 - 13:02

Ja ostatnio obejrzałem Obcego... pani negocjowalnego afektu...


:)
Jestem wredny i zmęczony. Jem drut kolczasty i sikam napalmem.

#34 Karloff

  • Karloff
    Usain Bolt
  • Postów: 8450
  • Dołączył: 31.01.2012
  • z:Derry, Maine

Napisany 20.02.2012 - 13:11

:D
Jak jestes singlem to spoko. Gorzej jak masz zalana panne - az strach pomyslec co Wam sie wykluje :D :D :D

tuned down to: R E T A R D


#35 p-u-n-k

  • p-u-n-k
    Gaduła
  • Postów: 319
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:za winkla

Napisany 20.02.2012 - 13:11


Ghost Rider... uuuuu

Murder the government, Murder the government, Murder the government, and then do it again yeah

#36 Kwik

  • Kwik
    Ghost of a Navigator!
  • Postów: 9182
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Czerwińska

Napisany 20.02.2012 - 14:05

:D
Jak jestes singlem to spoko. Gorzej jak masz zalana panne - az strach pomyslec co Wam sie wykluje :D :D :D


No kurde. Mam brodę jak kapitan Nostromo a on zginął jako pierwszy... Więc chyba lepiej jak na mnie na początku coś wpierdoli niż miałbym to później wychowywać :D

Chociaż z drugiej strony jakby wyrosło takie coś:

Dodaj obrazek

:)
Jestem wredny i zmęczony. Jem drut kolczasty i sikam napalmem.

#37 Zuk224

  • Zuk224
    Gaduła
  • Postów: 346
  • Dołączył: 29.01.2012

Napisany 29.02.2012 - 17:39

Labirynt Fauna- Dramat, fantasy. film ogladałem tydzien temu, ale nie pamietam przekazu... Całkiem możliwe, że takowego nie było, ale na dno film nie spada przez to ;) Znośnie śledzi się losy bohaterek, troche napięcia jest. Całkiem fajna sceneria, nie wiem jak wy, ale mnie podobają sie takie "obrazy", podciąga to nieco ocenę filmu. Generalistycznie: szału nie ma, dupy nie urywa. film niezły, ale tez troche nijaki 6,5/10.

There will be blood - Jak sie chwile zastanowić, to po obejrzeniu wydaje sie całkiem dobry dramat człowieka zapatrzonego w robienie biznesu. z boku pokazane jest o ciągnieciu ropy z gruntu. obyczajówka typowa w sumie. 7,5/10

Ten post był edytowany przez Zuk224 dnia: 29.02.2012 - 21:55


#38 Intoxicated

  • Intoxicated
    Stary wyjadacz
  • Postów: 672
  • Dołączył: 29.01.2012

Napisany 29.02.2012 - 17:57

Machine Gun Preacher
Trzeba obejrzeć.

#39 stary66

  • stary66
    Stary wyjadacz
  • Postów: 1180
  • Dołączył: 02.02.2012
  • z:Szczecin

Napisany 29.02.2012 - 20:40

Tańczący z wilkami (wersja 5-godzinna) - lubię ten film, więc 5 godzin podzielone dwiema przerwami jest OK :)
Iron Lady - biografia Gośki Thatcher
War Horse - akcja Spielbergowska. Trochę potem jak film się zaczyna jeden gościu kupuje zwierzę domowe. Jego syn myśli, że to sowa i woła go 'uhu'. Potem jest wojna, w której walczą dzielni Anglicy ze złymi Niemcami i wszyscy myślą, że ta sowa jest koniem. Jednak pod koniec filmu syn i zwierzę się odnajdują na oczach widzów i potwierdza się, że to jednak sowa. Końcowa scena zgapiona z "Przeminęło z wiatrem". 2h30min "Karino" w wersji Spielberg'a.
80 milionów - rok 80 we Wrocławiu
The Producers - mimo, że nie trawię musicali, to początek wystarczająco chorobliwie otępiały, żeby zainteresować. Potem jak to musical - śpiewają i tańczą do usr..... i nie jest już tak interesująco, choć można się pośmiać.
Druhny - trochę babska komedia, ale tak świetnej, komediowej, damskiej obsady dawno nie oglądałem. Hardcorowy ubaw po pachy.
The Big Year - niby komedia, ale o totalnej miłości do ptaków.
Johnny English Reborn - druga część Jasia Fasoli jako James'a Bond'a.
Tower Heist - nie wiadomo o czym (pointa jakaś niejasna taka), żeby luknąć coś w weekendowe popołudnie.
What's Your Number - zabawna wersja romansidła.

#40 nilotikus

  • nilotikus
    Gaduła
  • Postów: 313
  • Dołączył: 16.02.2012
  • z:Hamal & Sheratan

Napisany 29.02.2012 - 21:06

wszystkie sezony Winx & Sailor moon :)

#41 Q-bak

  • Q-bak
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 5440
  • Dołączył: 29.01.2012

Napisany 1.03.2012 - 07:23

Machine Gun Preacher
Trzeba obejrzeć.


Jest już w wyporzyczalni sieci torrent ? Bo ja chciałem zobaczyć jak zobaczyłem trailer a nigdzie nie było. Bo tytuł - kazdnodzieja z karabinem - wykręca suty :D

#42 nilotikus

  • nilotikus
    Gaduła
  • Postów: 313
  • Dołączył: 16.02.2012
  • z:Hamal & Sheratan

Napisany 1.03.2012 - 14:05


Machine Gun Preacher
Trzeba obejrzeć.


Jest już w wyporzyczalni sieci torrent ? Bo ja chciałem zobaczyć jak zobaczyłem trailer a nigdzie nie było. Bo tytuł - kazdnodzieja z karabinem - wykręca suty :D

hehe mnie rozbawiłeś, poszedł na pw link do wypożyczalni ;)

#43 Zuk224

  • Zuk224
    Gaduła
  • Postów: 346
  • Dołączył: 29.01.2012

Napisany 1.03.2012 - 16:35

W ciemności - bardzo bez szału. Niby jest akcja, a nuży. Temat ciekawy i szokujący, a film nuży. dosyć przewidywalny. troche prostacki. Dobrze zagrana główna rola, fajne zdjęcia, to tyle. kolejny typowo polski film. Były momenty warte uwagi, które sie podobały i nie mówie tu o cyckach i rznieciu. Stary, dobry Kanał wiele lepiej sie oglądało. w ciemności oceniam na 6/10

#44 Intoxicated

  • Intoxicated
    Stary wyjadacz
  • Postów: 672
  • Dołączył: 29.01.2012

Napisany 1.03.2012 - 22:33

Lol Kubak, a kto jeszcze wypożycza w torrentowni? Strimin bejbi, letmewachthis.cn :D

#45 klamot18

  • klamot18
    Weteran
  • Postów: 2611
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Borki Lipki

Napisany 1.03.2012 - 22:54


Underworld: Awakining - Kate Beckinsale. 'Nuff said.

Jak normalnie się z Tobą zgadzam zawsze co do filmów tak tutaj absolutnie - rzecz gustu, ale imho położyli ten film ludzie tak mocno że po prostu słów brak.

Biorąc pod uwagę poprzednie części jedyne na co liczyłem, to Kate Beckinsale w obcisłym stroju - i to było. Że nie było niczego innego, jak na przykład fabuły... no cóż, nie spodziewałem się, żeby się fabuła pojawiła ;) Niskie wymagania, rzadkie rozczarowania.


Najgorsze jest to że postanowiłem sobie zobaczyć 3 poprzednie części dla przypomnienia, później zobaczyłem 4 część.

1 i 2 imo super, fabuła jakoś się fajnie kleiła no i efekty i akcja na w miarę dobrym poziomie.
3 część też bardzo fajna choć wolałem nowocześniejsze wersje (broń palna, samochody itp. )
4 część jak wyżej :/ zero akcji, zero jakiejkolwiek spójnej fabuły. Wszystko było tak naciągane że aż w oczy kuło.

Szkoda tylko kasy na ten film, a miałem takie nadzieje :/

Najlepsze było to jak Selene walczyła na końcu z tym wielkim lykaninem to ja czekałem tylko aż Michael się odmrozi i go utłucze.
W sumie z tym granatem było też niezłe ale jakoś byłem na 100% przekonany że to jednak hybryda go utłucze. :D
Spectator mode

#46 Kwik

  • Kwik
    Ghost of a Navigator!
  • Postów: 9182
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Czerwińska

Napisany 2.03.2012 - 11:49

A ja ostatnio obejrzałem (po raz 59) Wzgórze Rozdartych Serc.

Uwielbiam ten film

http://www.youtube.c...v40Ur1g#t=2m31s

Hmm nie da rady tak zrobić, żeby film w poście odtwarzał się od konkretnej minuty?
Jestem wredny i zmęczony. Jem drut kolczasty i sikam napalmem.

#47 Dh'oine

  • Dh'oine
    Stary wyjadacz
  • Postów: 1478
  • Dołączył: 09.02.2012

Napisany 5.03.2012 - 11:17

Z powodu choroby w weekend troche pooglądałem:

Warriors (2011) - polecam, dobry film z MMA w tle, jeden z najlepszych jakie oglądalem w tym roku (a oglądam sporo)

The Tree of Life - w koncu sie zmusiłem i przebrnąłem - trudny film, przydługi, trwa prawie 2,5h i nic sie nie dzieje za bardzo, tylko muzyka i obrazy. Polecam dla wytrwałych i pragnących czegoś innego.

I ze staroci Rocky 2 - film dramat o problemach bezrobotnego z miłością w tle z jedna walką na końcu ;)

#48 Karloff

  • Karloff
    Usain Bolt
  • Postów: 8450
  • Dołączył: 31.01.2012
  • z:Derry, Maine

Napisany 5.03.2012 - 11:26

Warrior faktycznie genialny. Chyba najlepsze mordobicie jakie widzialem.

tuned down to: R E T A R D


#49 Dog

  • Dog
    Wirtuoz klawiatury
  • Postów: 4267
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Czechowice-Dziedzice

Napisany 5.03.2012 - 13:51

Rzeź - a czemu nie. Dość dobrze wyśmiewa świat, w którym rządzą konwenanse.
Musimy porozmawiać o Kevinie - trzeba wziąć poprawkę na początek filmu (raczej małe psychologiczne prawdopodobieństwo), ale relacja matki z synem psycholem jest ciekawa. No i reżyser zagrał na nosie różnym politpoprawnym zwolennikom bezstresowego wychowania, co w moich oczach podbija punktację.
Conan - oczywiście dalekie to na kilometry od arcydzieła, ale od czasu do czasu okazuje się, że nie musimy się wq...wiać jakimś szarpanymi rozterkami wrażliwcem. Krew i flaki - Momoa nie ma poczciwej gęby Arniego, ale chyba nowy Conan bliższy jest mrokowi (i kiczowatości) Roberta Howarda.
In the electric mist - niby nic ciekawego, ani odkrywczego a jednak bagna Luizjany, Cajunowie, nie tak odległe a wciąż żywe sprawy rasistowskiego południa dają intrygujący klimat zwykłemu kryminałowi.
Niebezpieczna metoda - nudny i płaski film pozujący na mieszankę czegoś intelektualnego i czegoś z pieprzykiem. Rozczarowanie.
Róża - Smarzowski dokonuje wiwisekcji na widzu. Przy wychodzeniu z kina wszyscy siedzą cicho. Jednak tak rozumiana wrażliwość ma dla mnie bez porównania większą wartość, niż pojękiwania przeegzaltowanych "czujących więcej i mocniej".
Iron Lady - jeszcze bardziej polubiłem Thatcherową, jak w filmie powiedziała coś mniej więcej, jak: dlaczego wszyscy muszą czuć, czy nikt już nie potrafi myśleć? In plus, choć może znudzić.

Szkoda mi to przyznawać, ale aktualny sezon Zabójczych Umysłów jest beznadziejny. Jeden naprawdę dobry odcinek (o szkole kadetów) nie ratuje nudnego i byle jakiego sezonu.
Nie mogę się już doczekać drugiego sezonu Gry o Tron a i The Killing też mnie nęci.

#50 michu

  • michu
    Stary wyjadacz
  • Postów: 744
  • Dołączył: 29.01.2012
  • z:Poznań

Napisany 6.03.2012 - 20:16

No ja sobie ostatnio odswiezylem American History X :(
Nie jestem rasista ani faszolem i nie chcialbym skonczyc w pierdlu i pigmejem w dupie :P

Niby fajny, ale jednak sporo amerykańskiego kiczowatego pouczania co jest dobre, a co złe. Wole filmy bez szczęśliwego zakończenia, np. Romper Stomper.
Ostatnio oglądałem pierwszą część millennium i już nie moge się doczekać pozostałych dwóch. Oczywiście mam na myśli szwedzkie produkcje.
Z wojennych fajny był Full metal jacket i Platoon (kiedy Barnes powiedział "Death? What do y'all know about death" mało mi szczęka nie wypadła - fani Childrenów wiedzą o co chodzi).
Ten gitarowy huk, jak ryk wściekłego lwa ... to Heavy Metal Rock.




1 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Google (1)